HEMA beauty voor pilot stores productomschrijving binnen Feature your features lijn productomschrijving binnen Feature your features lijn Flyer Super Saturday nieuwe geurlijnen Limited edition geurlijn nieuwe geurlijnen Back 2 school campagne Eigen school, eigen ding Vlog academy Schermafbeelding 2018-02-12 om 14-30-04 Vlog academy HEMA pasen Brochure lente/pasen Brochure voorjaar/pasen Brochure voor jaar Brochure zomerperiode Brochure zomerperiode Brochure Sinterklaas

bureau: XXS Amsterdam

HEMA beauty pilotstores
Om HEMA beauty meer gezicht te geven tussen alle andere beautymerken van deze wereld, vroeg HEMA ons een nieuwe look&feel en tone of voice te ontwikkelen. We besloten ons te onderscheiden door de focus te leggen op het benadrukken van de eigenaardigheden in je gezicht. Maak er je kracht van in plaats van ze te verhullen, met andere woorden: feature your features. Ook in de omschrijvingen van de producten  benadrukte ik deze krachten, terwijl de tekst tegelijkertijd iets zei over het product zelf. 

HEMA beauty Super Saturday
Ontwikkeling naam en tagline voor maandelijks terugkerend event op de beauty-afdelingen van HEMA.

Vlog academy
Als onderdeel van de Eigen school, eigen ding campagne lanceerde HEMA in samenwerking met XXS de Vlog Academy. Bekende YouTubers en influencers brachten scholieren de kunst van het vloggen bij tijdens acht live lessen in acht verschillende filialen. Je kon de lessen ook volgen op de speciale campagnewebsite en in de winkel meedoen aan challenges. Op deze manier moedigde HEMA tieners aan zichzelf te laten zien, zowel met HEMA schoolspullen als nu ook via social media.

Familie Paashaas
Voor de grootste paasei zoektocht ooit nodigde HEMA in 2017 niemand minder uit dan de Familie Paashaas. En we strikten ze meteen ook om model te staan voor de voorjaarscollectie van HEMA. De familie Paashaas nam de brochure over, alle instore uitingen en de online wereld van HEMA. Een 360 campagne dus met een glansrol voor de Familie Paashaas en mezelf als copywriter.

Brochures
De HEMA brochure. Wie kent hem niet? In opdracht van XXS Amsterdam werkte ik samen met verschillende art directors aan het concept, de conceptbeelden en bijbehorende themaregels en intro's van vele brochures.

Radiocommercials
Beluister hier een paar radiocommercials die we samen maakten:
Tijd om het gezellig te maken in huis

Kinderbijslag binnen

Glow in the dark pyjama's 

Kinderbeentjes schieten de lucht in

Altijd vakantie met een fotoboek van HEMA